Millions thanks to....

Jul 21, 2011

Cerita budak xcited dpt gadget baru.....

sambungan semalam punya cerita.....

date semalam kat lrt tu sebenarnya pasal nak beli lens...^_^
sejak duk berjinak-jinak ngan DSLR ni, aku dah kemaruk nak berfotografi....tengok pic photographer lain....aisemen...cantik betol....tak sabar nak pandai cam gituh jugak...
memandangkan setakat la nih aku hanya ada kit lens je...maka atas bantuan sorang member lama....makanya....semalam aku dapat memiliki lens 50mm dengan harga yg sangat murah....e...ee...eee
bukan lens baru....lens 2nd je....but still in a good condition + murah wei.....50mm f/1.8 II. lens biasa je....tapi bagi aku budak baru, seronok giler rasanya dapat lens ni....boleh la aku buat tukar2 lens ngan kit lens aku 

my 'new' lens....


dah dapat lens baru...apa lagi.....


yg ni tak ori...dah diedit effectnya...




testing time kat depan ofis bersama model hak milik peribadi yg tak berbayar....

lens ni cantik sbb bila snap pic ada bokeh kat belakang....so pic jadi lebih stand out dan nampak cam separated drp background....takat tak berapa terer ni...aku rasa pic tu cam cantik sangat dah....kalau terer mesti lagi-lagi gile2 cantik nyer kan.....

kalau pergi shoot kat i-city nih mesti best giler ngan lens ni ....agaknya lagi nampak bokeh2 cantik sbb i-city kan banyak light....cam menarik...ermm...nampak gayanya balik rumah malam ni kena pasang jerat membodek en hubby minta bawak gi sana...hahahaa....

tapi....pic bila dah masuk dlm blogspot cam tak cantik le tengok....ermmm.... Flickr is the best spot utk share pic....

No comments:

Post a Comment

Belonging to

Copyright reserved by Nur's Boutique Gallery | 2010

the other site...

Jutaan terima kasih kpd yg menjadi follower blog yg tak berapa nak hebat ini...

Kepada yang tersinggah dan tidak suka akan blog ini, bebas untuk tidak membaca dan tidak membelek-belek...semua yang ada kat sini sekadar luahan pengalaman dan isi hati yg tidak ada kena mengena dengan sesiapa....

(^_^)

What the latest??