Millions thanks to....

May 11, 2011

kembali berbloging...

ya...sudah tiba masanya....

aduh, sudah bersawang rupanya blog aku nih...dah berbulan-bulans aku tidak berbloging....huhu..almaklumla, asyik bz memanjang, tak ada masa nak bukak blog, apatah lagi nak spend time 'mengarang' blog. Kawan2 semua sibuk duk tanya,..."takdak citer baru ka?" "takdak menu baru ka?" huhu..sorry le kengkawan semua, kita bzzzzzzzz n zzzzzzzz. -_^.

hari ni tak tau kenapa datang seru nak berbloging kembali..hehe..maybe jeles tengok blog org asyik ada story baru je kot....atau juga kerana rakan-2 ku yang asyik duk bertanya tuh....so, terdorong utk aku mula berbloging balik...cewahh. kepada yang 'blogz maniac' tu...aku salute ler uols....takpe....slow2 i'll be 'blogz maniac' again (can ke nih???)....kpd kak gee......saya sudah kembaliiiiiii.....so, lepah ni rajin2 le akak singgah blog sayer ye...^_^

No comments:

Post a Comment

Belonging to

Copyright reserved by Nur's Boutique Gallery | 2010

the other site...

Jutaan terima kasih kpd yg menjadi follower blog yg tak berapa nak hebat ini...

Kepada yang tersinggah dan tidak suka akan blog ini, bebas untuk tidak membaca dan tidak membelek-belek...semua yang ada kat sini sekadar luahan pengalaman dan isi hati yg tidak ada kena mengena dengan sesiapa....

(^_^)

What the latest??