Millions thanks to....

Aug 3, 2011

Salam Ramadhan...

Dah terlewat ker?...rasanya belum lagi kot....nak rangkumkan wishes utk semua....Selamat Menyambut bulan Ramadhan, Selamat Berpuasa, Selamat Berbuka Puasa, Selamat Bersahur, Selamat Menunaikan Ibadah Terawih dan selamat segalanya untuk semua kawan2 lama yg selalu jenguk2 blog nih dan jugak kat kawan2 baru yang tersinggah dan terbukak blog yang haru biru nih... ^_^


Hari ni dah masuk hari ketiga dah puasa...sekejap je rasanya kan....tak lama lagi dah nak raya dah...
puasa dah masuk 3 hari...tapi aku rasa badan aku tak turun2 pun...huhu...cam mana nih??
target raya tahun ni nak pakai kebaya...kalau cam gini gaya...nampaknya tak kesampaian ler hajatku....sedihnyaa....dah berpuluh tahun kot aku tak pakai kebaya...bukan x nak pakai, tapi dah tak buleh nak pakai....badan dah jadi cam tong dram...sedihnyaa....

Puasa tahun ni aku rasa sangat rilex....tak ada terkejar sana sini mcm tahun lepas....
cuma....kepala agak pening sikit bila memikirkan bab menu nak berbuka dan bersahur....kalau dulu, boleh makan apa saja, boleh masak apa saja, boleh makan kat mana2 saja....tapi tahun ni tak boleh buat cam tu lagih......sebabnya aku kena jaga diet dan makan minum hubby ku yang tak sihat itu...
nak beli2 lauk pauk kat luar memang tak boleh....nak makan kat luar lagi tak boleh....hari2 kena fikir apa menu yang nak dimasak dan yang en hubby boleh makan....
tapi takper....itu semua aku tak kisah pun....apa yang penting.....aku menjalankan t/jawab aku sebagai isteri dengan sebaik mungkin....
mana2 isteri kalau berada dlm situasi aku pun mestilah buat benda yang sama...ye tak?

No comments:

Post a Comment

Belonging to

Copyright reserved by Nur's Boutique Gallery | 2010

the other site...

Jutaan terima kasih kpd yg menjadi follower blog yg tak berapa nak hebat ini...

Kepada yang tersinggah dan tidak suka akan blog ini, bebas untuk tidak membaca dan tidak membelek-belek...semua yang ada kat sini sekadar luahan pengalaman dan isi hati yg tidak ada kena mengena dengan sesiapa....

(^_^)

What the latest??