Millions thanks to....

Aug 6, 2011

The Best Worst Year in My Life........

tahun ni tahun yang paling macam2 hal jadi dlm hidup aku....tonggang terbalik...kacau bilau...suka duka....

for e very 1st time..........this year...........since last 4 years...aku x-cited giler rasa nak sambut raya....hahaha
hari2 menghitung hari...bila nak raya...bila nak raya....(mengalahkan anak2 tadika)

for e very 1st time...this year...., dugaan yang maha hebat menimpa aku....sangat hebat... till today, sometimes, aku tak pasti keputusan yang aku buat ni, keputusan yg betul atau tidak....selalu dtg persoalan...."Should I stay???? or Should I go????"

tahun ni tahun yg paling banyak aku bersabar.....bersabar dgn segala-galanya....

this year....tahun yang paling 'tak berduit' sekali aku rasa.....tapi yang peliknya....aku cam tak kisah punnnn .....yang pasti aku x-cited gile nak celebrate raya....hahahaha (mcmlah semua benda nak dtg bergolek free je kat aku)
agaknya mungkin aku dah capai satu tahapppp...ermm...entah, aku tak tau nak cakap tahap apa.....ada duit ke tak dak duit ke....aku happy je....

tahun ni, puasa yang paling rilex aku rasa...tak der terkejar sana sini cam tahun lepas nk cari duit back-up bisnes aku...
even aku dah jangka bisnes aku will be slow (tiap2 tahun bulan puasa, itula situasinya...dan ianya sgt memeningkan kepala) but then, so far....takderla teruk sgt....very -very tak disangka-sangka...ALHAMDULILLAH.....

this year....1st time...since  our marriage..mak aku x argue mana aku nak raya....hahahaha...

this year, aku dpt tahu my hubby dpt diabetis....tuhan saja yang tahu betapa sedihnya aku rasa....tapi aku kena redha. Allah hanya menguji makluknya yang kuat dan boleh handle ujian ....that's means, aku ni kuat dan aku boleh harungi semua ni....

this year paling banyak aku expense & guess what, 80% from my expenses is for Medical Bill !......

tahun ni....aku dpt 1st bonus payment from my investment with Prudential.....he...he...he....
(nak buat apa erk ngan duit tu nanti????...ermm....rasanya cam nak guna balik utk investment lain pulak...ok x?)

tahun ni tahun yg paling banyak aku membenci.....paling banyak aku menangis....paling banyak aku bersendirian...paling banyak aku gembira....paling banyak aku letak harapan...paling banyak segala harapan aku musnah....tahun yang paling aku rasa nak mati....tahun yang paling aku rasa nak hidup lama....

THIS IS E BEST WORST YEAR IN MY LIFE..........
apa kena mengena ngan botol ribena nih??? ntahh !

No comments:

Post a Comment

Belonging to

Copyright reserved by Nur's Boutique Gallery | 2010

the other site...

Jutaan terima kasih kpd yg menjadi follower blog yg tak berapa nak hebat ini...

Kepada yang tersinggah dan tidak suka akan blog ini, bebas untuk tidak membaca dan tidak membelek-belek...semua yang ada kat sini sekadar luahan pengalaman dan isi hati yg tidak ada kena mengena dengan sesiapa....

(^_^)

What the latest??